باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

باز هم دوری ودلتنگی

شما بگویید ما چه گناهی کردیم که از تنها خواهرمان دور افتاده ایم.


با دلتنگی هایمان برای خواهر زاده هایمان چکار کنیم؟


خدایا: ایا روزی می رسد که همه ما پیش هم باشیم؟


با اینکه دو سه روز بیشتر نیست که از هم جدا شدیم  باز هم دلتنگشان شدم .


نظرات 6 + ارسال نظر
س دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:47

سلام
صبح به خیر
فعلا با عکس فرشته ها زمزمه هایی گاه گاه داشته باشید تا دوباره صدای بلند زمزمه برسد (شاید هم اگر دست از پا خطا کنید جیغ بنفش !! به قول آسمان سیاه )

سلام

برای صحبت کردن با فرشته ها باید مثل خودشان فرشته بود تا زمزمه ها به جیغ بنفش مبدل نشود

سهبا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:16 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

امان از دست این برادر ( از نوع دانیالش !) نمیدونم من چند بار جیغ بنفش کشیدم سرشون که اینقدر آبرو برده اند از من ! داداش مهدی , تو رو خدا شما یه چیزی بگو !!!

سلام خواهرم

ابجی گلم من را بر سر دو راهی قرار دادی

از یک طرف خودتان از طرف دیگر داداش دانیال

شما بگوید من طرف کدامتان را بگیرم که ان یکی ناراحت نشود

سهبا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:16 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

فدای بارانم بشم که دلم براش یه ذره شده ....

مریم دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:30 http://najvaye-tanhai.blogfa.com

ای جاااااااااانم!نیایش خاله مریم با باران عمه الهی فداشون بشم ماشالله نیایش خاله موهاشو کوتاه کرده چقدر بزرگ شده
ای خدا کاش من می دونستم این باران کوچولو داره به چی فکر می کنه نازنین و عروسک قشنگ عمه س دیگه چه میشه کرد؟
سلام آقا مهدی این کامنتا کاش بی جواب نمونه وگرنه منم بلدم جیغ بنفش بکشم ها

سلام

این قدر قربون صدقه نشو عمه لوس میشن ها

فکر کنم باران به این فکر میکنه که چند روز دیگه میره پیش عمش

هستی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:29 http://aftabealamtab.mihanblog.com/

سلام آقا مهدی
خوش به حال خواهرتان
سلام برسونین بهشون

داداش من اگه بود . بهتون می گفت که می خواهم سر به تن خواهرم نباشه هیچ جا باهاش نمی رم . هیچ کاری هم با خواهرم ندارم


واقعا خوش به حال خواهرتان

سلام

خوب هر چی باشه ما یک خواهر که توی دنیا بیشتر نداریم

تازه کجاشو دیدین کو کسی که بگه بالای چشمت ابرو یه وای بحالش

هستی جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 18:52

اتفاقا داداش منم یک خواهر به خدا بیشتر نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد