باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

ارزش انسان به اندازه عزم اوست

حضرت امام {رحمه ا} در جایی,یکی از مراحل حرکت به سوی محبوب را با عنوان عزم معرفی می کنند. ایشان در تعریف عزم می فر ماییند {عزم عبارت است از تصمیم و بنا گذاشتن بر ترک گناهان و انجام واجبات و نیز جبران چیز هایی که در طول زندگی از دست رفته اند }در جایی دیگر این گونه به مخاطب خود تلنگر میزنند و می فرمایند:" ای عزیز تلاش کن تا دارای عزم و اراده شوی که خدای نخواسته اگر بی عزم از این جهان هجرت کنی جز شکل بی مغزی از انسان نخواهی بود." سپس از استاد خود نقل می کند  که: { بیشتر از هر چیز گوش کردن به تغنیات[ غناء عبارت است از مو سیقی حرام با تعریف مشخص ] اراده وعزم را از بین می برد!}
نظرات 1 + ارسال نظر
داداش محمد یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:28 http://www.sayehsarezendedi.blogfa.com

بابا از باران
سفر کردیم
به نقطه عزم
داداش
این وبلاگ برای بارانه نه داستان
داداش تو رو خدا از خاطراتش بنویس
من خودم درستش میکنم
داداش راستی باران بوسش کن چون 20داره نزدیک میشه
یادت نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد