باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

اخه من چیتار تنم

سلام


{  اخه من از دست خودم چیتار تنم  }


این جمله را  موقعی که داخل حیاط مامان اعظمش

لیوان ابی  دستش بود  پرتاب کرد, گفت


                   

نظرات 8 + ارسال نظر
سهبا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:52

سلام داداش مهدی . خوش اومدی . دلم برای همه تون بخصوص باران وروجکم تنگ شده ...

سمیرا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 http://nahavand.persianblog.ir

ای جانم...خب پس مثل دخترعمه جانش میگه چیتار تنم؟! ماشالله...خدا نگهش داره و باعث افتخارتون بشه آقا مهدی

میکائیل دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:16

حالا ما چیتار تنیم از دست تو که اینقد عزیزززززززززی ........
سلام برادر مهدی ....

س دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:46

سلام
این جمله بیانگر روحیه ی خاص مادرانه و مدیرانه است. یعنی از حالا می داند برای برخی اشتباهات باید احساس مسئولیت کرد.
یعنی مادر و خانواده بسیار منظم و مدیرانه به او یادداده اند که باید مراقب باشد و حالا با این جمله ی شیرین درس خود را پس داده است واز بزرگترها تشکر و عذرخواهی می کند.
نمی دانم مقصودم را رساندم و دریافتید؟!

س دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:48

ماشاالله خیلی زیباتر شده است
زنده ماناد و شاد باد

مریم سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:16 http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

ای جانم
یادمه نیا میگفت من یه سُهال دارم
یا میگفت یه فکری توی ذینمه...ذهنمه
حالا باید به حرفای این وروجک بخندیم

جوجه اردک زشت چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:04

سلام
اسپند یادتون نره
من که زدم به تخته...تق تق تق
هروقت دلم برای باران و طراوتش تنگ شد باران شمارا به تماشا می نشینم
زیر سایه پدر ومادر سلامت باشند و خندان

س جمعه 8 دی‌ماه سال 1396 ساعت 19:53 http://asan3.mihanblog.com

سلام
دخترخانم بزرگ شدند؟
خوش میگذره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد