باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

سلام به همه دوستای گلم

عمو محمد من تصمیم گرفته که برای من البوم تصاویر درست کند.برای همین هم تصاویر من در لینک ها به نام البوم تصاویر باران قرار دارد .

نظر یادتون نشه ها.اگه نظر نزارین میرم به عمو محمد میگم بیاد دعواتون کنه هااااااااا


عمو محمد گلم دستت درد نکنه.

نظرات 5 + ارسال نظر
سهبا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

دست عمو محمد درد نکنه ! الهی بره مکه ... ولی کاش میذاشت اون پست قشنگ قبلی یکی دو روز بمونه بعد !
قربون بارانم برم که اینقدر ناز و متفکر و شیطونه ! دلم براش لک زده !

مریم یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:26 http://najvaye-tanhai.blogfa.com

سلام باران عزیز!
دست عمو محمدت درد نکنه
عکساتو دیدم قربون دخمل گل برم همه شون ناز بود
اینجوری دلم بیشتر برای هلینای خودمم تنگ میشه
فدای تو!
سلام آقا مهدی
به راستی بچه ها چقدر زود بزرگ میشن
چقدر زود تغییر می کنن با آخرین عکسی که از بارانتون دیدم خیلی خیلی عوض شده
راستی جمعه تو شهر ما باران اومد اونم چه بارانی معلوم بود آسمون دلش خیلی گرفته بود خیلی زیبا و دل انگیز بود
باران تو چله تابستون!

سلام عمه مریم
انشا الله زود تر هلینای عزیز را ببینید
سلام
راسته می گن بچه همسایه زود بزرگ میشود.
خوش به حالتون حتما زیر باران رفتید ولذت بردید
از طراوت ان

یگانه یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:20

وای باران جونم چقدر تو نازی
بس کی میای بیش ما؟

سلام دایی
حالا دایی فهمیدی نازه
انشااله به زودی

هستی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:00

مبارکههههههههههههههههههههههههههه

سلام
چییییییییییییییییییییییییییییییییی
مبارکه

هستی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:11

همین آلبوم عکس

خواهش می کنم قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد