باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

باران و واکسن شش ماهگی

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:39 http://najvaye-tanhai.blogfa.com

قربون اون موهای فشنی ات برم من!
هزاران بار می بوسمت از دور نازدانه عمه ها!!!
سلام بر بابا و مامان گل باران عزیزم!

سهبا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

الهی قربون اون چشمای اشک آلودش برم من . چه بغضی داره تو این عکس عزیز دل عمه ....
آخ که چقدر دلم براش تنگ شده داداشی ...

عمو محمد شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:01

سلام
همگه دعوت هستید به مهمانی تولد اجی گلم

هستی یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:07 http://aftabealamtab.mihanblog.com/

سلام داداش مهدی
یواش یواش حسودیم می شه به این سهبا خانم هااااااااااااااااااااا
هر چی باشه منم خواهرتونم خیر سرم خوب
ببوسینش انشاالله الان اون روزهای سخت را طی کرده باشد باران جان

سلام

کاش شما وتمامی دوستان وبلاگ من وابجی می توانستید تشریف بیاوری دامادی داداش عباس.

نه هنوز لثه هایش میخوارد هنوز دندان در نیاورده

مریم یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 http://najvaye-tanhai.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام عرض می کنم خدمت خوانندگان صفحه بارانی باران عزیز
بله کامنت منو از وبلاگ بهترین هدیه خداوند می خونید
من عمه مریم هستم خبرنگار اعزامی خبر از وبلاگ خدا برایم کافیست به وبلاگ باران
من الان می خوام یکی از بهترین صحنه های هستی رو براتون تداعی کنم :بله بالاخره بعد از هفته ها دلتنگی و غمگینی عمه نرگس به دیدن خانواده رفته تا هم دیداری تازه کنه هم برادر عزیزشو در رخت زیبای دامادی ببینه آه چه صحنه زیبایی همین لحظه س که نرگسی مهربون ما وارد میشه بله با همه خانواده از جمله پدر مادر برادرها روبوسی و چاق سلامتی می کنه اما هنوز آثار بیقراری در چهره چو ماهش هویداس خدایا داره دنبال یکی یه دونه برادرزاده ش میگرده بله اونو در آعوش مادرش پیدا می کنه خدای من کودک رو در آغوش میگیره و اونو با تمام وجود می بوسه و بو می کنه فکر کنم البته فقط در حد فکره که این لحظه یاد مریم و حرفاش افتاده (مریم:نرگسی به عکسا اکتفا نکن برو و بارانتو ببین باید از نزدیک ببینی تا آروم بشی) بله حالاس که انگار تمام آرامش دنیا رو به نرگسی عطا کردن خدای من! چه صحنه زیبایی همه دنیا محو و تار میشن فقط دونفر می مونن نرگس و باران آه اشک در چشمان همه حلقه زده و ...

سلام

عجب خبرنگار با ذوقی! راستی احتمالا شما پیشگو نیستید؟

جای شما خالی این هفته در کنار کل خا نواده خیلی خوش گذشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد