باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

باران و لثه هایش

 بارانم لثه هایش خیلی می خارد برای همین خیار را به لثه هایش می مالد تا کمی ارام گیرد.




پی نوشت

مادر باران از تمام عزیزان و دوستان که با یاداشتهای محبت امیز خود به بارانم لطف دارند کمال تشکر وامتنان را دارد.

نظرات 12 + ارسال نظر
سمیرا سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 http://nahavand.persianblog.ir

یعنی اینقدر زود داره دندون درمیاره؟ چه زود بزرگ شد ماشاءلله...

سلام
نه دندان به این زودی در نمی اورد. به قول دکتر ها دارد لثه هایش تخت می شود.

هستی سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:10 http://aftabealamtab.mihanblog.com/

سلام داداش مهدی
سلام باران عمه
ماشاالله به این عکس های نازت نازنینم
برای دندان هم با وجود این که هنوز مادر نیستم اما فکر کنم یکی دو ماه دیگه وقتشه .
الهی قوربونت برم من با اون شکل ماهت
راستی سلام مامان خانم عزیز و مهربان
منم به سهم خودم می گم دوستتون دارم و خوشحال می شم ببینمتون و در خدمتتان باشم

سلام
خواهش می کنم چشماتون قشنگ میبینه
مادر هم سلام میرسونند وخوشحال می شوند شما را ببینند

تنفس چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:02 http://tanaffos.blogsky.com

سلام برادر عزیز
خداوند این عزیز کوچولو را برایتان حفظ کند .وقتی بزرگ می شوند و به عکس هایشان نگاه می کنیم باورمان نمی شود که این کسانی که گاهی بهتر از ما اظهار نظر می کنند همان کوچولوهای دوست داشتنی بودند !
در پناه حق سلامت باشید

سلام خواهر عزیز وبزرگوار
متشکرم خداوند تمام فرزندان را برای پدر ومادر هایشان نگه دارد
اری چه زود گذشت 14 اسفند چه روزی بود

سیب ترش چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:15

ای جانم چه نازه این کوچولو ...

سلام
متشکرم

سپیده چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:42

سلام
خدانگه داره براتون کوچولوی دوست داشتنیتونو

سلام
متشکرم از اظهار محبتتان

سپیده چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:49

سلام
خدانگه داره کوچولوی دوست داشتنیتونو

عمو محمد چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:43

باران عزیزم دلم برات تنگ شده عمو جون
خیلی دوست دارمچقدر زود میگذره عمو جون که الان داره لثه هایت در میاد وای خدای من
زن داداش گلم قابل شما را نداره خیلی دوست دارم زن داداش گل و مهربون
الهی باران همیشه مهربونی های شما را جبران کنه

مریم جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:01 http://najvaye-tanhai.blogfa.com

http://najvaye-tanhai.blogfa.com/post-86.aspx
سلام آقا مهدی دخملتونو از خیلی وقتاس که می شناسم و چقدر دوسش دارم که دلم طاقت نیاوردو به یادش یه پست که در آدرس فوق درج شده گذاشتم چقدر ماهه ماشالله هزار ماشالله هزار الله اکبر
منم یه برادرزاده دارم که برام تمام دنیاس نرگس جون می فهمه چی می گم درک می کنه آخه اونم مثل من یه دونه عمه س منم سه چهار ماهی میشه ندیدمش و دلم براش یه ذره شده داداشم از دور تلفنی بهم میگه چه جوری شده چه کار جدیدی می کنه چهار دست و پا میره زیر مبلا ونمیتونه دربیاددندوناش چندتاس
اما اینا فایده نداره که می گن شنیدن کی بود مانند دیدن
چقدر دلم براش تنگ شده خدا می دونه دخمل شما رو می بینم کمی آروم می گیرم که انگار هلینای خودمونو دیدم از طرف من ببوسینش و براش اسپند دود کنین

سلام مریم خانم
پس چرا زودتر سر نزدید
خواهش می کنم چشمانتان قشنگ می بیند
منم دلم برای خواهر زادههام خیلی تنگ می شود
سلام من را به برادر و هلینای عزیز برسانید

سهبا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:27 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام داداش مهدی عزیزم . کجایی پس داداش جون ؟ تموم نشد این اثاث کشی هنوز ؟
فدای بارانم برم ! اگه به دختر عمه هاش رفته باشه که تو پنج ماهگی دندون در میاره بچم ! الهی قربونش برم که دلم براش یه ذره شده داداشی !

سلام بر دردانه خواهرم
نه ابجی هنوز تمام نشده است
دل همه ما هم برای شما تنگ شده است

عمو محمد سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 http://www.faryadebiseda71.blogsky.com

سلام باران جون.خوبی عمو جون.
برگشتم با یک معمای که دوست دارم ان را شما حل کنید؟
منتظرم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:08

تورو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون. دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم ناامید شدند .شبی خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست
اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از
دست داد . مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد . به دست کسی دیگری رسید
عمل نکرد پسرشو را از دست داد. اگر به زینب اعتقاد داری این پیام واسه 20
نفر بفرست...............
20 روز دیگه منتظر معجزه باش اگر نرسید با این تماس بگیر :
> 09163803915
.

یگانه(ی.ک) چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:21

وای باران جونم دلم برات خخخخخخخخخییییلللللیییییی تنگ شده. اما اشکال نداره 2و3 روز دیگه که اومدم.....
راستی یادت نره زود بیای ها..
یه چیز دیگه
به اون عموی...ات هم بگو لثه در نمیاد.از همون اول هست.
نوبره این عموی تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد