باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

باران ، زیباترین هدیه خداوند

سلام در این وبلاگ تکه کلام وبعضی از تصاویر باران را درج میکنم تا شما نظر دهید.

باران ونیایش

نیایش

با کمی تعجب میگوید کمی تپل نشده است؟ بعد گفت زن دایی : باران را میشه بزارین رو پاهام .زن دایی خیلی سنگینه پاهام درد گرفت میشه بردارین . کاش میشد باران مال من بود , من مامانش بودم.      

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

بازباران چون همیشه

 نمنمک بر روی شیشه

 مینویسه تا بدونی

,مهربونیت پاک نمیشه!

نظرات 5 + ارسال نظر
سهبا جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:24 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

الهی من قربون هر دوشون برم ! وااای که چقدر دلم تنگه واسه هردوشون !
فدای اون چشمای قشنگ بارانم برم من ! چی داره میگه با اون برق نگاهش ؟ با اون لبای نازش ... خداااای من ! من دلم تنگه واسش داداش مهدی...
ببوسشون از طرف من .
مرسی که نوشتی .

خواهش می کنم ابجی قابل نداره

سهبا شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:07 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

از دیروز هزار بار اومدم عکسشون رو دیدم و ده هزار بار قربون صدقه بارانم رفته ام ! ای خدااااااااااا !!!!

عمو محمد شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:00 http://www.faryadebiseda71.blogsky.com

الهی که من قربون هر دو تا شون بشم

نیایش به بزرگ شدن باران فکر میکنه

و باران به رویا های کودکانه.ای فرشته نازنین دوست دارم

نیایشم از ته قلبم بهت می گم به بارانم که دوستون دارم

سهبا دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:59 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

نیایشم بوی باران می دهد حالا که آمده ! کاش می توانست باران را در چمدانش جای دهد و بیاورد ؛ همانگونه که خود میگوید !!!
کجاهایی داداش مهدی خوبم ؟

سهبا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

لطفا به روز شوید داداش مهدی !‌ بنویس دیگه خب ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد